//Forever Imperfect
Cousie

Saturday 17 December 2011 @ 10:05 | 0 Comment [s]

Heyy gais, watch this. Who is this. Haa, ini haa cousin aku. Nama dia Norsafarina Md Ali. Dia niy single lagi mehh. Sapa mau, mai isi borang dekat aku. Borang masih banyak. Haha. Ok joking jee. Dia niy, sporting babe. Tiap malam masa aku dok Teluk Kumbar selalu kuar pegi kedai. Sllu blanja aku. Haha, aku pun pauuuu cukup2. Ok aku joking jee. Dia niy seorang yg gila, meroyan, mereng semua ada kt diri dia. 1 hari tak msg aku tak sah dohh. Gosip apa? Secret dohh. Hahaha, ampa na tgok pic dia, comel tahu. Tengok lah, cousin sapa kan? hahah. Prasan sudah -,- skali skala gais. Bukan selalu kan. Ok aku tunjukkan korg picture dia nahh. Tengok kat bawah niy yauuu (Y).


Kakna @ Dikna gila 


Masa raya kot, hihi. Aku pun tak sempat nak tanya baq hanggg. Ok night. 

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm Ninie here. Welcome to my blog I hope u all enjoy here :D Don't forget to FOLLOW ME !


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Mira Amirah

Best View at GOOGLE CHROME!